۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه


من با اجازه این چند روزه نمیدونم منگم یا يه جورايی مستم!
اونم از نوع شديدا شرعي، بدون شراب ، يخ و مزه
دیروز داشتم میرفتم ، سرم رو همچین انداخته بودم پایین و تو مستی خودم می رفتم مدرسه که رو پل le pont de arts یک حلقه طلا پیدا کردم. یک رینگ ساده که با توجه به ضخامتش و عدم ظرافتش باید مردونه می بود.یک کم وایستادم کسی رو ندیدم که دنبال چیزی باشه . عصر که برمیگشتم یک اعلان عمومی زدم به کناره پل که من یک شی با ارزش پیدا کردم ،اگه فکر می کنید مال شما هست با من تماس بگیرید!!!
برای دوستم که تعریف می کردم ،یک سناریو براش ساخت که لابد مال مردی بوده و از دستش در آورده که مشخص نشه که مثلا تعهدی داره تا تعلق خاطرش رو به یکی دیگه نشون بده و اصلا حقش بوده که گم کنه و تو پیدا کنی .اگه نمیخواهیش بده به من.
حالا به نظر شما اگه این من براش بفرستم ،چه پیغامی می تونه داشته باشه؟

۲ نظر:

وستا گفت...

ممکنه مال یه ادم متعهد بوده...به هر دلیلی گم شده اگه بفرستی واسش خوشحال میشه...

http://phonethe.blogspot.com/ گفت...

اگه تماس بگیره حتما این کارو می کنم:-)