۱۳۹۲ تیر ۱, شنبه

می دونی! خوشگلی در اصل هیچ ربطی به قیافه نداره، درباره رنگ مو یا سایز یا شکل  نیست، همه اش اینجاست، به نوع راه رفتن و صحبت کردن و فکر کردن آدم بستگی داره. جادو اینه که راست بایستی، مستقیم در چشم مردم نگاه کنی، لبخندی کشنده به طرفشون پرتاب کنی و بگی گورت رو گم کن، من فوق العاده ام...!
کفش‌های آب‌نباتی / ژوان هریس
استاد من یک آقای دوست داشتنی بالای هفتاد سال هست که بسیار هم مهربون تشریف دارند. این آقای دوست داشتنی و سخت کوش یک خانم روس تباری هم دارند که علاوه بر این که همسرشون هستند ، همکارشون هم هستند واز دیروز فهمیدم جدی جدی  رییس بزرگشون هم هستند. چند روز پیش آخرین کنفرانس امسالشون  رو برگزار کردند .
بعد از کنفرانس ،  استادم با خانمش  ما چند نفر دانشجوی ایرانی رو ،گیر انداختند و در مورد انتخابات ایران  سوال  پیچ کردن .رای دادید؟ به کی رای دادید؟ چی فکر می کنید؟ این یک ور ماجرا بود و بخش جالب ترش این بود که خانمش اصلا اجازه مجال نمیداد شوهرش صحبت کنه...من مطمین شدم که روابط مادام -مسیو ها از مدلی جهانی           
پیروی می کنه!!!!
قسمت اول به دوم ربطی نداره، گیر ندید لطفا!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

خوبه جالبه دارم میخونم خشگلی! اقرار میکنم هنوز نمیدونم اونوقتها اصلا درست دیده بودمش یا نه!؟ ولی دیوانه شده بودم نمیدونم اصلن منو میدید یا نه

من اون گاوه بودم وسط بازی پرطرفدار
تو یه خری رو دوست داری که اون خودش یه گاوی هست که میمیره برای یک بز دیگه ووو

ناشناس گفت...

خشگلی تصور بزه از علف هست و اون تابع حال و هوای درونی آقا بزه با یه ارتباط کوچیک به ظاهر شما