۱۳۹۲ خرداد ۲۳, پنجشنبه

رای سرگردان من

میرم رای می دم تا چهار سال  دیگه عذاب وجدان نداشته باشم. رای می دم ولی ایندفعه با سری پیش خیلی فرق می کنه. با شک و تردید دارم انتخاب می کنم و فقط مسوولیت قسمت خودم رو قبول می کنم. خیلی واقع بین تر از گذشته ام و بی خودی احساساتی و هیجان زده نیستم. می دونم که قرار نیست از فردایش چیز زیادی تغییر کند. یادمون باشه که فضای انتخابات، فضای تبلیغات غلوآمیز هست و کمتر از نصفش هم عملی نخواهدشد. این رو حافظه خودم و حافظه تاریخی سیاست زده ، یاد آوری می کنه پس واقع‌گرا باشیم تا بعداً سرخورده نشیم! بدونیم برای چی داریم رای می‌دهیم و بعدش هم چقدر باید توقع داشته‌باشیم و اصلاً توقع چه چیزهایی را داشته‌باشیم.
من فکر میکنم
که پشت همه ی تاریکی ها
شفافیت شیری رنگ حیات است...
این را
از حفره ی ماه
و روزنه ی ستارگان دریافته ام.
شمس لنگرودی.....

۱ نظر:

نازي آبادي‌ها گفت...

نارسیس سهرابی عزیز..چه درست نوشتی و چه معتدل و منطقی...موافقم با نظرت..در حد همین شرایط موجود باید از انتخابات توقع داشت...