۱۳۸۹ آذر ۲۳, سه‌شنبه

بدو بدوهای روزهای آخر سال و دل بی تاب من برای آغوش گرم خانه و خانواده. هر روز هم یک کنفرانس جدید و گردهمایی مدل فرانسوی ، ظاهرا تنها ایرانی علاقمند یا شاید علاف ایرانی من باشم که همه می شناسندم.....ولی خوب نارسیسه دیگه یه موقعی یادش میره که چرا روزنامه نمی خونده واز دونستن اخبار تشنج زا امتناع می کرده.اصلا می دونید چیه از وفتی که اخبار ایران رو دنبال می کنم ، استرس گرفتم.بخصوص که الف نونمون هم که هر روز یک شیرین کاری جدید از خودش در ورکنه.اصلا می خوام اطلاعات من پایین باشه.مثل اسب که فقط یک مسیر رو ببینه و بره جلو حالا چرا و تا کجا بماند.اصلا تصمیمی دارم از فردا ، اگه کسی در مورد نیکولا سارکوزی صحبت کرد عین بز اخوش تو چشاش نگاه کنم:-))) شما زیاد به " آآنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند" گوش نکنید.عاقبت به خیریش مهم هست خیلی خیلی هم خوش می گذره. کلا جهالت چیز خوبی هست. دست کم نگیریدش.

هیچ نظری موجود نیست: