۱۳۹۲ آذر ۱۰, یکشنبه

استدیو قبلی ام ۲۰۰ یورو از پولی که پیششون داشتم به عنوان ضمانت، بالا کشید. زمانی که اتاق رو به من دادند، خیلی خوب می دونستند که نقاشی لازم هست این اتاق و خیلی چیزها باید عوض بشه . هر ماه هم  می رفتم که کمد شکسته، شیر آب لق ه ، اتاق به نقاشی لازم داره  ولی کی بود که گوش کنه . تابستون هم وقتی استدیو ام رو   تحویل دادم  گفتند که دو ماه دیگه پول ضمانتت رو بهت به حسابت میریزن . امروز که حسابم رو چک کردم می بینم از پولی که باید برمی گردوندند  ۲۰۰ یورو کم شده .خیلی زورم میاد و  میدونم شکایت  کردن فایده ای نداره و این کار یک پروسه وقت گیربا  حجم بالایی کاغذ بازی  و نامه نگاری  هست که دیگه نه توانش رو دارم و اعصابش رو  و نه وقتش رو. فرانسوی ها شارلاتان بازی های موزیانه ای دارند که  در نوع خود بی نظیره.
وضعیت بدیه ها. هم پولمو خوردن هم احساس چیپ بودن می کنم بگم ناراحتم.

هیچ نظری موجود نیست: