۱۳۹۱ مهر ۱۶, یکشنبه

بروکانت

این یکشنبه ها خیلی بد چیزی هست، دلم می خواست این لابراتوار ما هفت روز هفته ای بود ومی شد شنبه ، یکشنبه هم رفت وکار کرد...ولی خوب چه کنم که اینجا فرانسه هست و این امت همیشه در صحنه ، سرشون خیلی شلوغ هست و به کار کردن نمی رسند.
اهالی لابراتوار ما ، همگی منتظر بودند که یکشنبه بشه و اینها برند بروکانت...به من هم همش می گرفتند بور که خیلی خاصه، خیلی خوبه، خیلی فرانسوی هست ...یک بار در ساله، انگار کسوفه!چند نفری از دوستهای ایرانی رو تحریک کردم که بیایید با هم بریم ظاهرا همگی ، اجماعاآدم شب بودند تا روز.ترجیح دادند دیشب رو تا صبح بیرون باشند( مثلا نویی بلانش بود) تا امروز رو تا شب! من با یکی از همکارم رفتم، جالب بود برام
همه جور آدمی می بینی.زبان و لهجه های مختلف می شنوی واین وسط ها بوهای مختلف خوراکی های خیابانی هم که دیگه هیچی، ...یادت میره اینجا فرانسه هست ، فقط اگه باقالی و لواشک داشتند هم که دیگه عالی بود.



+http://fr.wikipedia.org/wiki/Brocante

هیچ نظری موجود نیست: